söndag 7 september 2008

7/9 2008


Sånt här gör mig också lite glad. Det är en del av Stephenie Meyers tack i Breaking Dawn.

Så nu alla som inte gillar muse,
STEPHENIE MEYER GÖR DET.



Min mamma har föresten läst ut både Om jag kunde drömma och När jag hör din röst nu, och jag måste säga att jag aldrig sett henne riktigt så här besatt av en bok förut. Vi var inne och förbokade Ljudet av ditt hjärta igår och hon var verkligen nära att börja gråta när dom först sa att dom trodde att den skulle komma ut den 27:e. Tur för henne kommer den den 12:e.

För dom som inte ser eller förstår vad det står i tacken;
Bild1 -
Tack också till mitt favoritband, som av ett sammanträffande heter Muse för att dom försett inspirationen för en saga.
Bild2 - Tack till... De band som håller mig motiverad. Har jag nämnt Muse redan? Ja det gjorde jag. Synd...
Muse, Muse, Muse...

2 kommentarer:

paulina sa...

nej, vad coolt! haha :)

Unknown sa...

alltså...jag säger ju att jag är frälst av Muse