torsdag 11 september 2008

11/9 2008


Jag läser Twilight igen och jag måste bara uppmärksamma en av dem finaste sakerna som sägs i den boken.

"She wants to know if we're secretly dating. And she wants to know how you feel about me" he finally said. "Yikes. whatshould I say?" I tried to keep my expression very innocent. "Hmmmm." He paused to catch a stray lock of hair that was escaping the the twist on my neck and wound it back in to place. "I suppose you can say yes to the first... if you don't mind - it's easyer than any other explanation." "I don't mind," I said in a faint voice. "And as for her other question... well , I'll be listening to hear the answer to that one myself."

3 kommentarer:

Unknown sa...

shit shit shit jag ska köpa alla de där böckerna när jag får mitt bidrag!!!

annaa sa...

ohmy, jag har alla böckerna och de är så jävla bra :*

Hanna Granqvist sa...

JA! det va inte så länge sen jag läste det där.. och det va hur bra som helst. hehe=D det är skit bra ju. och boken<3<3<3<3 älskar den. hehehehe